În domeniul produselor cosmetice, în conformitate cu articolul 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile care se referă la furnizarea de bunuri care au fost desigilate după livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igienă sau protecție a sănătății.
Prin urmare, Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că nu se va putea prevala de dreptul său legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a căror nouă comercializare de către Girls Own Cosmetics ar putea prezenta riscuri din motive de igienă sau de protecție a sănătății pentru consumatori (de exemplu: produsele de îngrijire a pielii/părului, de machiaj etc).
Aceste măsuri sunt specifice produselor cosmetice întrucât termenul de valabilitate al acestora se calculează începând cu prima deschidere a ambalajului, iar odată cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de bacterii prin transferul produsului altei persoane.
În cazul în care produsul cosmetic corespunde condițiilor de mai sus, contactați serviciul de Relații Clienți la adresa office@girlsowncosmetics.ro cu privire la dorința de returnare, urmând să fiți contactat/ă de un operator pentru indicarea pașilor următori.
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să se afle în exact aceeași stare în care au fost recepționate de către client. Ne rezervăm dreptul de a refuza returul numai după ce produsele au fost verificate și nu corespund condițiilor de retur. Taxele tur-retur în acest caz cad în sarcina clientului. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de dumneavoastră în cererea de retur, în cel mult 10 zile de la recepția produselor. Taxele de retur sunt suportate de către client și achitate în avans, cu excepția cazurilor în care produsul este deteriorat la primire sau primiți un alt produs față de cel comandat de dvs, în aceste cazuri taxa de transport fiind suportată de către noi.
Nu acceptăm colete cu plata ramburs sau al căror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru coletele pierdute sau deteriorate la transport. Nu ridicăm colete de la Poșta Română sau orice alt oficiu poștal.
În cazul produselor non-cosmetice comercializate de către noi, termenul de retur este de 14 zile, acesta începând să curgă de la recepția produselor.
Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de încălțăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii / consumatorul trebuie să testeze ca un produs funcționează, nu să îl folosească o perioadă. Consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.
Dacă un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
Ca urmare, atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta.
Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se acceptă retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând costurile de igienizare, cosmetizare, reparare și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished. Valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.
Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea procedurii de returnare supusă unor taxe de readucere a produselor la starea în care au fost livrate. Diminuarea se aplică între 10%-90% din valoarea inițială a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicată către client la recepționarea produselor modificate.
Produsul returnat trebuie să fie însoțit de factura în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor, cu excepția celor emise în format electronic.
Dacă produsele returnate au fost însoțite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate și acestea. În caz contrar, valoarea acestora se diminuează din valoarea returului.
Art. 14, Alin. 3:“Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.”
Aceste limitări se aplică conform OUG 34/2014 art. 16.
Multumesc pentru abonare!
Acest email este deja înregistrat!