Intrebari Frecvente

La Girls Own Cosmetics, ne dorim să îți oferim o experiență plăcută de la început până la final.
Consultă Întrebările Frecvente pentru a găsi rapid răspunsuri la întrebări

Întrebări Frecvente (FAQ's)

Plasarea unei comenzi se face prin accesarea magazinului online, la secțiunea Shop din meniul principal: https://girls-own-cosmetics.myshopify.com/collections. După ce adaugați în coș produsele dorite, faceți click pe Coș (dreapta sus) și urmați pașii pentru finalizarea comenzii.

DA , livrarea se face oriunde în lume prin serviciul DHL Express.

Trebuie doar să selectați ţara de destinație la pasul de introducere a datelor de livrare.

  • Pentru România, transportul este 15 RON oriunde în țară prin FAN Courier.
  • Pentru livrări internaționale, în momentul în care introduceți adresa și țara de destinație, vi se va calcula automat transportul.
  • Nu uitați că pentru țările NON UE trebuie să achitați taxe vamale pentru colet, dacă legea vamală a țării respective o impune. Acestea nu sunt incluse în prețul produsului sau al transportului și sunt responsabilitatea clientului.
Pentru România, coletul se poate achita ramburs sau cu cardul online.

Comenzile internaționale se achita în avans, cu cardul online.

Nu este importantă valuta în care aveți cardul. Se va face automat conversia în RON la plata online. Pentru plățile online, folosim un serviciu securizat.

Comanda are un termen de procesare între 1-3 zile lucrătoare (atât națională, cât și internațională). Acest termen se poate prelungi în perioadele aglomerate, precum sărbători, perioade promoționale cu impact puternic, concedii, etc. De asemenea, Girls Own Cosmetics nu răspunde de întârzierile companiei de curierat, având în vedere că nu putem controla acest lucru. Din momentul expedierii, comenzile sunt livrate în aproximativ 1-2 zile.

ATENȚIE! Avem nevoie de numele dvs. întreg și de adresa completă pentru a putea expedia o comandă. Vă rugăm să lăsați toate informațiile necesare, așa cum sunt cerute în formularul de comandă: stradă, număr, bloc, scară, etaj, apartament, spațiu comercial, în funcție de caz. Livrările se fac în funcție de codul poștal, astfel vă rugăm să îl scrieți corect. Toate aceste inadvertențe pot duce la întârzierea livrării sau la anularea comenzii, având în vedere că toate coletele cu adresa greșită sunt oprite în depozitul companiei transportatoare și nu ies în livrare până la remedierea problemelor. Astfel, nu expediem decât comenzile cu date complete.

Livrarea nu poate fi programată. Vă rugăm să nu faceți comenzi cu specificări de livrare într-o anumită zi sau interval orar. Comenzile se procesează și se expediază în ordinea în care au fost primite și sunt livrate de curier de Luni până Vineri, în programul normal de lucru, la adresa menționată în comandă. Zilele de weekend și sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare. Având în vedere că folosim un serviciu externalizat, NU putem solicita firmei de curierat partenere livrarea la o anumită oră. Curierii primesc traseul de la depozitul responsabil, în funcție de coletele scanate pentru a fi livrate în ziua respectivă.

În momentul în care comanda este predată curierului, veți primi un e-mail de finalizare a comenzii. De asemenea, veți primi un SMS în ziua livrării cu un interval de aproximativ 3 ore și numărul de telefon al curierului. Orice solicitări sau modificări se fac direct către acesta. Pentru fiecare colet se fac 3 încercări de livrare.

Vă rugam să verificați cu atenție produsele din coș înainte de plasarea comenzii. Din motive ce țin de natura procesului de pregătire a comenzilor, nu se mai pot face modificări/adăugări. Mulțumim pentru înțelegere!

Specificațiile în acest sens se găsesc pe pagina fiecărui produs. Pentru diverse probleme precum acnee, roșeață sau altele, vă rugăm să consultați un dermatolog. Doar acesta vă poate spune ce ingrediente trebuie să evitați, în funcție de specificul problemei dvs. Noi suntem o companie cosmetică, nu avem produse de tip tratament, care rezolvă probleme ale tenului și nu suntem medici, astfel nu vă putem oferi tratamente. Vă rugăm să nu ne solicitați astfel de recomandări.

Pe pagina fiecărui produs veți regăsi un buton cu ajutorul căruia vă puteți înscrie pentru alertă de revenire oferind adresa dvs. de e-mail. În momentul în care produsul este adăugat în stoc, toate persoanele înscrise primesc automat un e-mail. Vă rugăm să țineți cont că implementarea acestui sistem a fost făcută tocmai pentru că nu putem oferi o dată fixă pentru revenirea în stoc. Sunt diverse situații neprevăzute întâmpinate în producție/livrare care nu țin de noi și pentru a evita orice neînțelegeri/amânări ulterioare/alte neplăceri, NU putem comunica informații de acest tip.

Nu ai găsit răspunsul? Contactează echipa