TRANSPORT GRATUIT LA COMENZILE LOCALE PESTE 500 RON

Politica de livrare și retur

1. POLITICA DE LIVRARE

S.C. Girls Own Cosmetics S.R.L va livra produsele in cadrul termenelor mentionate pe magazinul online pentru produsul comandat, intr-un interval de 1-3 zile de la data generarii comenzii sau in cel mult 10 zile de la data la care clientul a generat comanda in cazuri speciale, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.

In cazul in care nu poate executa contractul din cauza faptului ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, societatea va informa clientul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre client pentru produsul indisponibil, daca acestea exista, sa fie rambursate in termen de maximum 14 de zile.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, S.C. Girls Own Cosmetics S.R.L va anunta clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

In cazul in care S.C. Girls Own Cosmetics S.R.L primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, aceasta poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a contractului sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

LIVRAREA IN ROMANIA

Produsele comercializate de Girls Own Cosmetics pot fi livrate pe intregul teritoriu al Romaniei, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii. Dupa expedierea coletului, veti primi un email de notificare cu privire la noul status al comenzii. Termenul de livrare este de 1-3 zile lucratoare pentru produsele care se afla pe stoc. In cazuri rare (promotii cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevazute, perioada de concediu, etc) procesarea comenzilor poate dura mai mult datorita volumului mare de colete sau incetarii temporare a activitatii. Cu toate acestea procesarea comenzilor confirmate nu poate depasi 10 zile.

Procesarea comenzilor ce includ produse al caror stoc a fost gresit raportat de platforma noastra sau cele plasate de utilizatori ce nu au putut fi contactati de consilierii de vanzari ai companiei noastre, va fi amanata pana la rezolvarea situatiei aparute.

Livrarea nu poate fi programata. Va rugam nu faceti comenzi cu specificari de livrare intr-o anumita zi, mai ales daca aceasta perioada depaseste 3 zile lucratoare. Comenzile se proceseaza si se expediaza in ordinea in care au fost primite. Astfel, comenzile cu astfel de specificatii vor fi anulate. Plasati comanda cu 1-2 zile inainte de data la care stiti ca sunteti disponibil/a pentru primirea coletului.

Orar de livrare

Comenzile sunt livrate de curier de Luni pana Vineri, la adresa mentionata in comanda. Zilele de weekend si sarbatorile legale nu sunt considerate zile lucratoare. Avand in vedere ca folosim un serviciu externalizat, NU putem solicita firmei de curierat partenere livrarea la o anumita ora sau la o anumita data. De asemenea, nu ne facem responsabili pentru intarzierile cauzate de firma de curierat partenera. Termenul de livrare este in general de maxim 2 zile din momentul expedierii coletului, insa acesti termeni pot fi depasiti in anumite cazuri precum perioade de promotii, sarbatori sau perioade in care drumurile sunt impracticabile (inundatii, caderi masive de zapada etc.).

LIVRAREA INTERNATIONALA

Produsele Girls Own Cosmetics pot fi comandate in prezent cu livrare in toata lumea prin compania de curierat DHL, costurile aferente variand in functie de tara. Va rugam sa introduceti adresa de destinatie la finalizarea comezii pentru a se afisa tariful de livrare.

Comenzile cu livrare internationala se vor achita in avans prin intermediul MobilPay si vor avea ca termen de livrare 2-3 zile lucratoare. In cazuri rare (promotii cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevazute, perioada de concediu, etc) procesarea comenzilor poate dura mai mult datorita volumului mare de colete sau incetarii temporare a activitatii. Cu toate acestea procesarea comenzilor confirmate nu poate depasi 10 zile.

In tarile din afara Uniunii Europene, pe langa valoarea coletului se achita taxe vamale. Acestea sunt separate de costul produselor si al transportului si nu sunt incluse in tariful afisat la finalizarea comenzii, fiind specifice fiecarei destinatii.

Trimiterile nu pot fi livrate la căsuţe poştale sau coduri poştale. Trimiterile sunt livrate la adresa Destinatarului comunicată de Expeditor, dar nu neapărat personal, Destinatarului nominalizat. Trimiterile la adrese cu o  zonă de primire centrală vor fi livrate la zona respectivă.

DHL poate notifica Destinatarul cu privire la o viitoare livrare sau o livrare nereusita, Destinatarului i se pot oferi solutii alternative de livrare cum ar fi livrare in alta zi, livrare fara semnatura de primire, redirectionarea sau colectarea de la  un centru de expeditie.

Dacă Livrarea nu poate fi efectuata sau destinatarul nu poate fi identificat sau localizat în mod rezonabil sau destinatarul refuza livrarea sau sa plateasca Datoriile Vamale sau alte costuri aferente Trimiterii, destinatarului i se va returna doar costul aferent produselor, nu si al transportului. Ne rezervam dreptul sa oprim sume echivalente cu taxele extra care ni se imputa din cauza situatiilor mai sus enumerate, din vina destinatarului.

DHL va depune toate eforturile rezonabile pentru a livra Trimiterile conform programelor de livrare obişnuite ale DHL, dar acestea nu sunt obligatorii. Girls Own Cosmetics si DHL nu sunt răspunzătoare pentru niciun fel de daune sau pierderi cauzate de intarzieri.

Factura se emite automat, exclusiv pe e-mail, in ziua in care coletul a fost predat companiei de curierat sau cel tarziu in ziua livrarii. Clientul este respinsabil in totalitate de oferirea unei adrese de e-mail incorecte, incomplete sau invalide. Acesta poate solicita oricand retrimiterea facturii cu un e-mail catre [email protected]

Modificare sau anulare comanda

Posibilitatea anularii unei comenzi a carei status este „Inregistrata” este disponibila direct in contul de client, pagina „Contul meu” in sectiunea „Comenzi”.

In cazul in care doriti sa modificati sau sa anulati o comanda a carui status este: „In Procesare”, acest lucru poate fi facut prin contactarea Departamentului de Relatii Clienti prin email la adresa: [email protected] sau telefonic, in intervalul orar 10.00 – 18.00, la numeral de telefon: 0723101100. Nu putem insa garanta ca acest lucru va mai fi posibil. Clientul isi va asuma posibilitatea ca o comanda sa nu mai poata fi modificata in cazul in care coletul a fost deja pregatit si emis AWB-ul pentru predare catre curier sau intervin alte cauze care fac imposibila modificarea comenzii.

Telefonic se poate anula si o comanda a carei status este „Expediata” cu conditia ca aceasta sa NU fie inca preluata de catre firma de curierat. In situatia in care coletul a parasit sediul Girls Own Cosmetics, CLIENTUL are doar posibilitatea de a returna/refuza comanda. In conditiile in care clientul nu a informat compania in legatura cu dorinta de anulare a comenzii, refuzul acesteia se considera abuz. Astfel, ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile clientilor care au refuzat anterior o comanda cu exceptia cazului in care acestia achita contravaloarea comenzii in avans.

De asemenea, clientului i se va retine taxa de transport in cazul in care care coletul achitat in avans in regim online cu cardul  este refuzat/nepreluat, destinatarul nu poate fi gasit, coletul nu poate fi livrat ca urmare a datelor incorecte/incomplete. Clientului i se va returna doar suma aferenta produsului comandat.

2. POLITICA DE RETUR

In cdomeniul produselor cosmetice, in conformitate cu articolul 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile calendaristice care se refera la:

  • furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protectie a sanatatii;

Prin urmare, Cumparatorul ia la cunostinta faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a caror noua comercializare de catre Girls Own Cosmetics ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru consumatori (de exemplu: produsele de ingrijire a pielii/parului, de machiaj, etc).
Astfel, la retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.

Nu se admit la retur:

  • Produse care au fost desfacute
  • Produse care au fost testate/utilizate
  • Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
  • Produse achizitionate de la alte magazine
  • Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)
  • Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel

Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intrucat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de bacterii prin transferul produsului altei persoane.

In cazul in care produsul cosmetic corespunde conditiilor de mai sus, contactati serviciul de Relatii Clienti la adresa [email protected] cu privire la dorinta de returnare, urmand sa fiti contactat/a de un operator pentru indicarea pasilor urmatori.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să se afle in exact acceasi stare in care au fost receptionate de catre client. Ne rezervăm dreptul de a refuza returul numai dupa ce produsele au fost verificate și nu corespund condițiilor de retur. Taxele tur-retur in acest caz cad in sarcina clientului. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de dumneavoastră în cererea de retur, în cel mult 10 de zile de la receptia produselor. Taxele de retur sunt suportate de către client si achitate in avans. cu exceptia cazurilor in care produsul este deteriorat la primire sau primiti un alt produs fata de cel comandat de dvs, in aceste cazuri taxa de transport fiind suportata de catre noi.
Nu acceptam colete cu plata ramburs sau al caror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru coletele piedute sau deteriorate la transport. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt oficiu postal.

In cazul produselor non-cosmetice comercializate de catre noi, termenul de retur este de 14 zile, acesta incepand sa curga de la receptia produselor.

Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3 @)

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de încăltăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii / consumatorul trebuie sa testeze ca un produs functioneaza, nu sa il foloseasca o perioada. Consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:
– dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare ) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
– inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;

Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
– ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
– zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe, ruperea;

Ca urmare, atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta.

Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre  10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.

– produsul returnat trebuie să fie însoțit de factura în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor, cu excepția celor emise în format electronic.
– daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.

@ Art. 14, Alin. 3 :
“Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.”

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Se actualizează…
  • Niciun produs în coș.
Alăturați-vă listei de așteptare Vă vom informa când produsul ajunge în stoc. Vă rugăm să lăsați adresa de e-mail.