TRANSPORT GRATUIT LA COMENZILE LOCALE PESTE 500 RON

Întrebări frecvente

  1. Cum plasez o comandă?

    Plasarea unei comenzi se face prin accesarea magazinului online, la secțiunea Shop din meniul principal: https://girlsowncosmetics.ro/shop/. După ce daugati în coș produsele dorite, faceți click pe Coș (dreapta sus) și urmați pașii pentru finalizarea comenzii.

  2. Livrați international?

    DA, livrarea se face oriunde în lume prin serviciul DHL Express. Trebuie doar să selectați ţara de destinație la pasul de introducere a datelor de livrare.

  3. Cât costă transportul?

    Pentru România, transportul este 17 RON oriunde în țară prin GLS curier. Pentru livrări internaționale, în momentul în care introduceți adresa și tara de destinație, vi se va calcula automat transportul. Nu uitați că pentru țările NON UE trebuie să achitați taxe vamale pentru colet, dacă legea vamala a țării respective o impune. Acestea nu sunt incluse în prețul produsului sau al transportului și sunt responsabilitatea clientului.

  4. Cum se achită o comandă?

    Pentru România, coletul se poate achita ramburs sau cu cardul online. Comenzile internaționale se achita în avans, cu cardul online.

  5. Cum pot achita dacă am cardul în altă valută decât cea în care sunt afișate prețurile?

    Nu este importantă valuta în care aveți cardul. Se va face automat conversia în RON la plata online. Pentru plățile online, folosim un serviciu securizat.

  6. În cât timp ajunge comanda mea?

    Comanda are un termen de procesare intre 1-3 zile lucrătoare (atât națională, cât și internațională). Acest termen se poate prelungi în perioadele aglomerate, precum sărbători, perioade promoționale cu impact puternic, concedii, etc. De asemenea, Girls Own Cosmetics nu raspunde de întârzierile companiei de curierat, având în vedere că nu putem controla acest lucru. Din momentul expedierii, comenzile sunt livrate in aproximativ 1-2 zile.

    ATENȚIE! Avem nevoie de numele dvs întreg și de adresa completă pentru a putea expedia o comandă. Vă rugam să lașați toate informațiile necesare, așa cum sunt cerute în formularul de comandă: stradă, număr, bloc, scară, etaj, apartament, spațiu comercial, în funcție de caz. Livrările se fac în funcție de codul postal, astfel vă rugam să îl scrieți corect. Toate aceste inadvertențe pot duce la întârzierea livrării sau la anularea comenzii, având în vedere că toate coletele cu adresa greșită sunt oprite în depozitul companiei transportatoare și nu ies în livrare până la remedierea problemelor. Astfel, nu expediem decât comenzile cu date complete.

  7. Se poate programa o livrare?

    Livrarea nu poate fi programată. Vă rugam nu faceți comenzi cu specificări de livrare într-o anumită zi sau interval orar. Comenzile se procesează și se expediază în ordinea în care au fost primite și sunt livrate de curier de Luni până Vineri, în programul normal de lucru, la adresa menționată în comandă. Zilele de weekend și sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare. Având în vedere că folosim un serviciu externalizat, NU putem solicita firmei de curierat partenere livrarea la o anumită ora. Curierii primesc traseul de la depozitul responsabil, în funcție de coletele scanate pentru a fi livrate în ziua respectivă. În momentul în care comanda este predată curierului, veți primi un e-mail de finalizare a comenzii. De asemenea, veți primi un SMS în ziua livrării cu un interval de aproximativ 3 ore și numărul de telefon al curierului. Orice solicitări sau modificări se fac direct către acesta. Pentru fiecare colet se fac 3 încercări de livrare.

  8. Pot modifica o comandă?

    Vă rugam să verificați cu atenție produsele din coș înainte de plasarea comenzii. Din motive ce țin de natura procesului de pregătire a comenzilor, nu se mai pot face modificări/adăugări. Mulțumim pentru înțelegere!

  9. Cum pot afla pentru ce tip de ten este un produs?

    Specifiicatiile în acest sens se găsesc pe pagina fiecărui produs. Pentru diverse probleme precum acnee, roșeață sau altele, vă rugam să consultați un dermatolog. Doar acesta vă poate spune ce ingrediente trebuie să evitați, în funcție de specificul problemei dvs. Noi suntem o companie cosmetică, nu avem produse de tip tratament, care rezolvă probleme ale tenului și nu suntem medici, astfel nu vă putem oferi tratamente. Vă rugam să nu ne solicitați astfel de recomandări.

  10. Un produs nu este în stoc. Cum pot fi înștiințat/ă când revine?

    Pe pagina fiecărui produs veți regăsi un buton cu ajutorul căruia vă puteți înscrie pentru alertă de revenire oferind adresei dvs de e-mail. În momentul în care produsul este adăugat în stoc, toate persoanele înscrise primesc automat un e-mail. Vă rugam să țineți cont că implementarea acestui sistem a fost făcută tocmai pentru că nu putem oferi o dată fixă pentru revenirea în stoc. Sunt diverse situații neprevăzute întâmpinate în producție/livrare care nu țin de noi și pentru a evita orice neînțelegeri/amânări ulterioare/alte neplăceri, NU putem comunica informații de acest tip.

Se actualizează…
  • Niciun produs în coș.
Alăturați-vă listei de așteptare Vă vom informa când produsul ajunge în stoc. Vă rugăm să lăsați adresa de e-mail.